Blog do CEIP Montemogos

DE SAÍDAAAA¡¡¡¡¡¡¡

Hola son BesoClaudia RodríguezGuiñode 5º. O día 16 de abril fomos a unha excursión a Pontevedra. Primeiro, fomos ao Museo. Alí fixemos moitas cousas. Foi moi chuloGuiño. Había moitos tipos de materiais e pezas ... Todo bienLengua fueralousa, pedra, ouro, prata, madeira, etc. Máis tardeSonrisa, fomos ó teatro a ver "El camino del lobo"InocenteRisa

CHAOOOOOOOOOOOOOOO¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Excursión a Pontevedra

El día 16 de Abril de 2013 fuimos a Pontevedra de excursión. Al salir del autobús fuimos andando al Museo, donde nos dieron una ficha para completar. Al acabar la visita merendamos en la Plaza de la Leña. Después fuimos a ver un teatro sobre las historias que contaban los cuentacuentos por el Camino de Santiago.

UNA MARAVILLOSA EXCURSIÓN

El día 16 de marzo del 2013 fuimos de excursión a Pontevedra.Guiño

Primero fuimos al Museo Risa y después asistimos a una obra de teatro.Beso

Inocente ¡¡¡ Lo pasé genial!!!

Fue muy divertido.Todo bien

EXCURSIÓN A PONTEVEDRA

Cuando sonó el timbre entramos, cogimos la fruta y nos fuimos. Teníamos que estar en el Museo de Pontevedra a las diez. Cuando llegamos a la Plaza de la Leña (no es una plaza monumental, ni muy grande, pero su belleza y composición  son escandalosamente bellas). Esperamos a que fueran las diez, para entrar. Al entrar nos dieron una ficha en la que tuvimos que contestar todas las preguntas y primero buscar lo que es un torque, collares, rosarios, etc. También estuvimos en una reconstrucciòn de la sala de los oficiales del primer barco acorazado español "La fragata Numancia".

Más tarde fuimos a Novagaliciabanco a ver la obra de teatro "El camino del lobo" en la que tres cómicos del Camino de Santiago iban contando historias con música, títeres etc.

Después volvimos para el cole.

EXCURSIÓN A PONTEVEDRA

O 16 de abril fomos a Pontevedra. Na praza da Leña. Despois ó cabo de dúas horas fomos merendar nuns bancos e botamos unhas risas mentres merendabamos, tomamos chuches e porcalladas desas. Foi xenial.

EXCURSIÓN

El día 16 de abril del 2013 fuimos de excursión a Pontevedra. Fuimos al Museo a ver antigüedades y a mí me encantanSonrisa. Tuvimos que hacer una ficha que era larga. Fuimos al sótano, donde  había un barco, después de un rato acabó la visita y fuimos a fuera a merendar y a jugar un poco. Más tarde a un teatro. Llegamos y tuvimos mala suerte porque  nos tocaron las últimas filas pero el teatro era divertido. Trataba del Camino de Santiago y de historias que habían pasado. ¡ERA  GUAY !. Más tarde fuimos a la parada de bus para cogerlo y volver al cole. El Museo de antes estaba en la "PLAZA DE LA LEÑA". Llegamos al colegio a las dos menos cinco y fuimos para clase. Cogimos las cosas y nos fuimos. ¡FUE GENIAL!Lengua fueraLengua fueraLengua fuera.

DE EXCURSIÓN

El día 16 de abril fuimos a Pontevedra. Tuve que ir al médico y llegué un poco tarde.

Primero fuimos al Museo de Pontevedra. Había muchas cosas de la historia como molinos, piedras, espadas, joyas, etc.

También vimos a Mambrú. Hay una canción sobre él. ¡Fue impresionante!

Después fuimos a una obra de teatro a Novagaliciabanco muy divertida. Era de unos peregrinos que iban por el Camino de Santiago y en cada sitio contaban una historia. También hacían música.

Al final nos fuimos al cole y las madres y padres nos vinieron a buscar.

Videoconferencia sobre as orcas

O alumnado de infantil e de 1º de Primaria puido disfrutar do show das orcas retransmitido desde o Loro Parque de Tenerife. Aínda que a conexión non nos permitiu poder velo e escoitalo por momentos. Agardamos que na próxima ocasión haxa máis sorte.

O Entroido

O día 8 de febreiro de 2013 fomos disfrazados de piratas con espadas, pistolas, parches, etc. Primeiro estivemos xogando na aula e de 12:00 a 12:30 comemos orellas, filloas, etc.Lengua fuera Desfilamos todos os cursos e tamén os profesores. Despois do desfile cantamos,Sorprendido "Os piratas somos traidores" 5º e 6º e outra cantiga máis. Cantamos no salón de actos e o escoitaron todos os pais e nais. Despois volvemos á aula e cantamos a mesma canción. Vimos as actuacións dos pequenos e foi ¡Divertido!Sonrisa

Entroido

O pasado venres 8 foi o Entroido no colexio de Beluso. Nós, 5º e 6º,  fomos disfrazados  de  piratas.  Eu levaba o  estandarte e María  tamén. Paseino moi  ben porque  antes de  desfilar fomos ao  patio  cuberto a  comer  filloas, orellas e  bizcoito. Máis tarde  fomos  a  desfilar. Nós  eramos  os  últimos porque  somos  os  maiores. Cando os  de 3º e 4º se adiantaban nos  corriamos  moitísimo. Nós  corriamos  cando nos  dicía  Don  Pedro. Foi moi  divertido o  carnaval  no colexio  de  Beluso.

UN DÍA MUY ESPECIAL

El 8 de febrero fue el mejor día porque dio lugar al ENTROIDO. Ese día nosotros los de 5º nos echamos una foto en el aula. Luego los de 6º estaban esperádonos para desfilar. Cuando llegamos fuimos al aula. Allí nos preparamos para actuar en el salón de actos. Nada más entrar en el salón de actos allí estaban todos los cursos y nosotros.

Cuando nos tocó actuar nos lo pasamos bien. Luego luego fuimos al pabellón a merendar y había de todo! y dije: - ¡y a empachar de tanto comer!-Me sorprendí cuando tuvimos que volver a actuar. Me lo pasé muy bien y estuvimos bailando por todos sitios. Al salir fuimos al aula a recoger las cosas y nos marchamos.

Entroido

O pasado venres 8 foi o Entroido no colexio de Beluso. Nós 5º e 6º  fomos disfrazados  de  piratas.  Eu levaba o  estandarte e María  tamén. Paseino moi  ben porque  antes de  desfilar fomos ao  patio  cuberto a  comer  filloas, orellas e  bizcoito. Máis tarde  fomos  a  desfilar. Nós  eramos  os  últimos porque  somos  os  maiores. Cando os  de 3º e 4º se adiantaban nos  corriamos  moitísimo. Nos  corriamos  cando nos  dicía  Don  Pedro. Foi moi  divertido o  carnaval  no colexio  de  Beluso.

ENTROIDO

O día 8 de marzo do 2013 ás tres primeiras horas estivemos na clase e despois fomos ao recreo. Logo estivemos no ximnasio para merendar. Máis tarde actuamos e pasámolo moi ben.

NO ENTROIDO

Todo bien Ola! Somos Claudia Rodríguez e Lucía de 5º. O venres 8 de febreiro de 2013 celebramos o entroido . No desfile o ciclo de  5º e de 6º fomos de piratas. Antes do desfile  vimos unha peli chamada "Os 39 chanzos ". Logo comemos chulas, filloas, orellas, flores ...Lengua fuera

Ao final fomos ao salón de actos e cantamos ás nosas dúas cancións.Guiño

FOMOS MOI CONTENTOS PARA CASARisa

UN DÍA DE PIRATAS

El vienes 8 de febrero festejamos el carnaval en el colegio.

¡¡¡¡¡Lo pasamos genial !!!!!!

Primero merendamos y después subimos para cambiarnos para desfilar. Cuando acabamos fuimos a cantarles a los padres. Más tarde, estuvimos en clase esperando a que los pequeños se colocaban para cantar. Después bajamos para escuchar a todos los niños. Cuando nos tocó cantar lo pasamos muy bien porque en medio de las canción empezamos a bailar.

O ENTROIDO NO MEU COLE

Bos días, son Víctor e estou en 5º de primaria. O día 8 de febreIro foi o entroido ¡Fomos de piratas! O pasamos moi ben. Fomos ata o parque de Beluso. Logo actuamos no salón de  actos. Primeiro actuamos para os nenos/as e logo para os pais.                                                                   SonrisaPAMOLO  MOBENLengua fuera

O ENTROIDO

O día Todo bien 8 de febreiro de 2013, fomos disfrazados de piratas Guiño 5º e 6º.

Pasámolo xenial.Vimos unha peli de misterio Sorprendido.Despois baixamos a comer as

ourellas,filloas ... Máis tarde fomos a desfilar desde o cole ata o parque de

Beluso, e por último fomos a cantar dúas cancións ao escenario e volvemos

para a clase e fixemos unhas fotos e un pequeno video gruñindo Sonrisa.

Paseino xenial Guiño !!!!

Un carnaval pirata

Cuando  llegamos  a  clase estábamos  enseñando  los  disfraces  Todo bien y  jugando  con  las  espadas. Llegó  la  profe y nos  dijo  que  veríamos  una  peli  en  blanco  y  negro. La  verdad   duró  bastante. Luego  esperamos  para  bajar  a  merendar. Cuando  bajamos   yo  llevaba  una  botella  de  CocaCola. Comí solo orejas  y  filloas. Más  tarde   esperábamos   para  el  desfile. Salimos   por   la   puerta  principal    hasta  el   parque.  Allí   dimos   la  vuelta  y  volvimos.  Estuvimos   ensayando    para  que  nos  tocase. Cuando  nos  tocó   yo  estaba  todo el  rato  con  los  brazos  cruzados.  También  vimos  otras  actuaciones.  Después  ya  marchamos.

CARNAVAL

O venres 8 de febreiro do 2013, fomos ó carnaval. Ás primeiras horas  estivemos na clase. No recreo fomos á comer filloas, orellas, flores, etc. Á penúltima fomos a dar unha volta desde o colexio ao parque. Chegamos e baixamos a cantar dúas cancións. Foi divertido!RisaRisaE  ó final fomos á casa.

O ENTROIDO

Hoxe é o entroido no colexio, os de 5º e 6º van de piratas, os de 3º e 4º de redes e os de 1º e 2º de medusas. Este ano incorpóranse os de infantil que van de mexillóns, piratas e outras cousas do mar Todo bien.

Antes do entroido fomos ó patio cuberto a merendar filloas, chulas, orellas, etc... As 12:00 h. saimos da escola para facer un recorrido dende o colexio ata o parque. Ao volver para o cole corremos moitísimo. No salón de actos cantámoslles as nosas cancións aos pais e ás nais, despois aos nenos Risa. Fixemos unha foto de grupo e ó final marchamos para casa. Foi un día moi divertido Lengua fuera