Blogia
Blog do CEIP Montemogos

A SEMANA CULTURAL NO MEU COLEXIO

A SEMANA CULTURAL NO MEU COLEXIO

Este ano na semana cultural fixemos moitísimo: os de 1º,  2º e os de infantil fixeron un obradoiro de tarxetas. Os pequenos de infantil foron ademais a Pontevedra a participar no Correlingua.

No día da bicicleta, o domingo día 10, paseamos acompañados dos nosos pais e irmáns maiores.

Fomos a Seixo ver o muiño de Guimeránse e fixemos muiñada. Posteriormente o mestre e investigador D. Arturo Sánchez Cidrás falounos do mundo dos muíños.

No colexio asistimos a un concerto didáctico de acordeón. E, ao seguinte martes, participamos nun concerto didáctico da coral polifónica de Beluso. A banda de música artística de Bueu pechou o ciclo musical.

Finalmente o festivalazo das letras Galegas: recital de poesías de Curros Enríquez, danzas, interpretación de obras coa frauta e a peza de teatro " A Desafío".

Non me esquezo de dicirvos que tamén visitamos o museo de Massó, a aula da natureza de Cabo Udra, á factoría de construción naval de Nodosa.

A conversa coa escritora Mar Guerra, estupenda Risa ,

A IX Romaría escolar de Sanamedio, xenial!

Todo en plan grande, e seguro que me deixo cousas! A mellor dende que estou no colexio!

 

0 comentarios